Throwback

Sejak facebook kasi can untuk tengok memori lama dengan hanya klik pada on this day dekat bahagian profile, kau boleh menyelusuri cewah, sejarah ikut tarikh setiap tahun. Aku suka benda ni.  Aku suka tengok how much aku dah berubah, lagi baik ke lagi teruk ke.  You can know nowadays, all from facebook.  Muzik pergaulan information dan semualah.

Kadang kadang lawak pun ada tengok cara penulisan dulu. Kalah budak sekolah tadika. Nampak tak kematangan kat situ hahaha. Ada satu benda yang aku realize. Aku rupanya ada rapat juga dengan beberapa orang kawan, dan sekarang ni aku tak kenal dah sapa kawan tu sekiranya aku tak cek balik notification on this day. Yeah,  people, year, feeling change, but memories dont. Its kinda sentimental value.

Ada satu lagi, aku rasa macam baru je up kan status pasal something ni. Tengok tengok dah setahun dua berlalu. Dan baru lah diri sendiri sedar masa dah banyak pergi.  Dear time please fly together!

Comments

Popular posts from this blog

hihi

2021