the quote project

Assalamualaikum w.b.t

salam 3/3 syaaban, ahlan wasahlan ya ramadhan, (Ya Allah selamatkanlah kami hingga bulan Ramadhan ke depan, dan pertemukan untuk bulan Ramadhan dan terimalah seluruh amal kami pada bulan Ramadhan).

ahlan wasahlan juga cik kerajinan kerana sudi meninggalkan sepatah dua kata di sini c: hari cepat berlalu dan esok muncul tiba. esok insyaAllah saya akan meninggalkan daratan bumi ini dan berangkat menyeberang laut sana. doakan saya selamat pergi dan kembali :)

hari berlalu demi hari, Alhamdulillah ketenangan yang saya cari selama ini muncul kembali. Setinggi -tinggi kesyukuran kepada Ilahi atas ketenangan ini , muncul memberikan sinar baru dalam hidup untuk menjadikan Ilahi adalah tujuan utama dalam semua perkara (Ya Allah Permudahkanlah urusan dunia dan akhirat kami).

Even there seems like some matters are not finished yet, i still believe the present of me is the best for me. Im still waiting for the reply * some matters*, even it may take some time, i'll be waiting.  weather its going to be a good thing or vice versa, i will accept gratefully * ape benda entah ._. hihi *

lately, i trying to complete a quote-editing-project that had been launched by me hihi about two last week , i guess c: i start editing basically at night, pick up some ideas and throw it into Photoshop software. gladly, my laptop performances have been increase after i upgrade 2 GB RAM about last two weeks. i put some review below, you can take review of my work yay!






Merasa sedikit keterujaan ketika mengedit gambar-gambar di atas? kenapakah?saya pun tidak tahu hihi. its feel really nice when we did something we like, right? bagi saya, editing kene ade waktu and mood tertentu,* tak tahu nak explain gane* it just bukan duduk depan laptop and play-play the cursor * broken english haha* and the picture miracle created there.

esok saya akan berangkat ke overseas ._."*silala percaya* doakan keselamatan pergi dan kembali saya. jika umur saya panjang, jumpa lagi di mana-mana. jika nyawa saya sudah di tarik balik, ampunkan salah silap saya, halalkan makan minum saya dan doakan saya moga saya ditempatkan dalam kalangan orang beriman. saya sayangkan mak saya, ayah saya adik beradik kandung, adik beradik upsm dan saudara saudari seislam saya.


May Allah grant us barakah here and hereafter c:

p/s : nanti kerajinan datang update lagi. untill  i come back again c: sayonara. before that, im opologized on changing this url again and again. theres some problem. i need to change. im sorry yay! thanx for reading c:




Comments

Popular posts from this blog

hihi

Awkward