aku tak tahu

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

aku tak kenapa, lately niat aku nak menulis terbantut. entah kenapa, rasa nak tulis tu tak kena, nak tulis ini pon tak kena. nape jadi macam neh? tido pon seminggu neh asek tak kene. ambil masa yang lama nak lelap. selalu tak macam neh. oh, inilah rasanya bila nikmat ditarik balik T-T.

dah seminggu aku ada kat kampung. theres something aku suka kat kampung neh sebab, masjid dekat sangat dengan rumah tok. jadi sebelum azan bole la dengar ayat suci Al-quran dialunkan. rasa nice sangat. ada jugak benda yang aku tak suka, sebab kawan pak sedara masuk keluar rumah macam tu je. memang dari pagi sampai malam bertudung litup la jawabnya.

semangat nak cari kerja kian membara rasa. mudah-mudahan tercapai la tahun neh, kalo boleh nak cari kerja tetap, n then barula plan seterusnya boleh dirancang ^_^.  ya Allah semoga Engkau menpermudahkan, amin.

Comments

Popular posts from this blog

hihi

Awkward