No caption

Waktu menunjukkan tepat jam 1156 malam. Sedar tak sedar hari ni dah 22 Mei. 4 minit lagi masuk 23 Mei. Tertanya tanya juga kenapa aku masih hidup di depan tv ketika orang lain sedang mati seketika. Dan yang takleh tahannya ada hati tengok bola tv 9, liverpool lawan CPA. CPA pun aku tak tahu pasukan apa hahaha.

Geng lepak depan tv hari ni semua ada hal. Tinggal aku sorang sorang je. Mengikut permikiran dan rasa, teringin nak pergi lari lari tengok bintang bintang kelip kelip ditempat yang takde orang. Apakan daya tempat itu tiada disini. Takpelah. Jadi aku buat keputusan kemas rumah, dapur dan siap basuh baju tu. Drastik betul tujuan dia lari.

Dua tiga hari ni banyak benda berlaku kat aku. Banyak benda aku nak share. Tapi apakan daya jari jemari aku tak nak bekerjasama haha. Disebabkan malam ni malam weekend aku paksa jugak dia untuk menulis. Okay. Okay. fine. Ye ye excuse je haha. Sebenarnya takde orang nak lepak nak borak, jadi dengan blog pun boleh laaa.

Aku kiranya nak start program fitness aku. Haha ada la gaya bole jadi coach jogging sekali seminggu. Nak cuba maintain kan ni. Stay fit sambilsambil motif utama nak releasekan stress. Kesian opah jadi mangsa teman aku pergi jogging. Terharu. Terima kasih. Layan karenah aku sana sini. Terima kasih jugak sebab faham genre aku macam mana. Moga kita kawan sampai syurga ya ;')

Sekarang aku banyak fikir. Minggu ni mood aku banyak sway. Kerja pun banyak masalah campur ragam staff. Aku masih nak adapt dengan semua ni. Sori juga kalau mood serius aura naga hijau keluar. Aku try nak simpan naga tu dalam diri. Nak suruh korang nampak dragon ball 7 biji shineshine je dekat aku haha. Korang pun satu dua tiga empat lima banyak betul ragam. Kadang sampai aku naik pening. Itu baru korang. Belum campur yang atas atas lagi. Haha. tengok. Membebel suda.

Satu lagi yang buat mood aku betul betul lari bila ada sorang manusia yang tak pernah kenal cara aku, gaya aku bekerja, cakap buruk pasal aku dekat fb, siap tulis nama lagi. Wow. Kagum. Tak kawan dengan dia. Ada orang bagitahu aku dan siap bagi baca komen tu. Punya lah aku low profile tak kacau hidup orang. Last last popular juga. Satu pencapaian yang amat amat menakjubkan. I is sad. Bukan sedih atas fakta yang dia kata tu. Tapi sedih sebab dia cakap buruk buruk pasal kita. Lagi sedih tengok orang yang komen macam bersetuju pula. Takpe lah. Aku doakan ko berubah jadi lebih baik. Aku maafkan ko supaya nanti supaya tak susahsusah datang cari aku mintak maaf. Mungkin ko dengar dari satu pihak dan ko menilai dari mata ko. Tak boleh la macam tu bro! Bila ko buat macam tu, its you who been revealed yours.

Ok lah. Sekian.

#NP - see you again (charlie puth)

Comments

Popular posts from this blog

hihi

2021