Random

Tak tahu kenapa sejak dua menjak ini, rajin beno update blog. Hmm. Kenapa pun tak tahu. Sebab banyak masa pun takdela banyak sangat. Sebab takde orang nak kacau. Hmm. Mungkin. Cik puan tengah batuk kuat jadi tak buley nak kacau dia. Cik ada pula teda dirumah, biasa borak borak juga sama dia.

Jadi readers, disinilah mungkin kesuluruhannya terkumpul. All hectic work life has been accumulated to desire to eat. Jadi marilah mengawalnya dengan betul sebelum ia menyebabkan pelbagai penyakit datang. Feeling want to jogging but I dont have any accampony yet, cik puan doesnt like to lari lari. I though this one as a relief pressure when im thinking back then. Rasa puas lepas lari laju laju. Takdela laju sangat lari. Semput juga heh.

Banyak juga benda yang menggangu fikiran sejak dua menjak ni. Macam semalam nak pergi tingkat 2. Tapi pergi tingkat 1, pusing 3 kali pun masih tak realize tingkat 1. Naik la balik tingkat dua, then ada orang tegur silap turun ke tadi. Rupanya orang tu naik lif sekali dengan kita, nampak sangat nonong nonong keluar lif dengan muka tak de perasaan. Haih.

Masuk minggu yang ke tiga, hari hari ada cabaran yang perlu hadapi. Endless meeting, perubahan pada flow kerja. Semuanya dihadapi dengan muka yang tidak berperasaan. Maaf juga pada yang bertanya itu ini, tapi dijawab dengan endah tak endah saja. Saya akan cuba memperbaiki diri, menerima cabaran ini dengan lebih baik. Masih beradaptasi dengan minggu yang agak tough ini. Doakan saya supaya tabah kuat dan tidak pernah mengalah!

P/S : Today my lil sis birthday. Happy birthday sis, May Allah bless you :)

Comments

Popular posts from this blog

hihi