Review biskut sedap

Disebabkan saya terlalu boring dan pagi tadi saye makan biskut oreo *ade kene mengene keh* maka terciptanya entri pada petang yang penuh keblurran.

seingat saye sepanjang zaman neh ade 2,3 biskut je yang selalu saya beli dan memang suke. jadi jom jom jom review carta biskut terhangat di pasaran.

1. Munchys lexus
saya tak ingat sape yang perkenalkan biskut neh pada saya memandangkan saya bukan jenis pemakan biskut yang tegar. biskut neh memang sedap, kalo makan laju2 2 hari pon boleh habes. coklat dia pon sedap no wonderla biskut neh jadi biskut feveret. Bagi penggemar coklat tegar, saye cadangkan korang makan biskut neh, kompem lepas neh nak makan selalu2.


2. Biskut oreo
Biskut neh memang saya suke dari dulu lagi. Biskut neh banyak flavour. Dalam banyak2 flavour dye, the most saya suk yang vannila punye. yamg lain saya tak makan sangat. Yang best biskut neh bukan terletak pada cream kat tengah dye, yang bestnye biskutnye memang terbaek la rasenye.



neh la antara biskut yang selalu beli kalau pergi kedai. ingatkat banyak tadi rupanye dua saje ;)

setakat ini saje. tatazz

p/s: kalo boring lagi nak buat satu entri lagi hoho


Comments

Popular posts from this blog

hihi

2021