Awkward

Segalanya bermula dengan rasa pelik. Stuffy. Rasa tak selesa. So aku decide to break the moment dengan menaip.

Hari ni maal hijrah. Roomates semua ada hal masing masing. Tinggal aku dan housemate sorang lagi yang dah tido dalam bilik dia. Aku? Sedang mengemas rumah. Kerajinan tetiba baru datang.

Rasa pelik? Ye. Baru lepas discussion satu trip yang bakal datang. Member tak berapa ok, reply ala kadar. Buat aku rasa pelik dan tak selesa. Rupanya ada masalah dengan screen telefon. Oh ok.

Sudah lama tidak merasa "me time". Duduk berseorangan. Banyak benda datang dalam kepala minta difikir. Terutamanya topik yang sentiasa ditanya kepada diri sendiri akan tujuan hidup. Adakah hidup yang aku lalui sekarang, melalui laluan yang betul? Adakah aku mengerjakannya secara ala kadar? Mencari jawapan yang terus berputar.





Comments

Popular posts from this blog