Ya Allah, aku redha

Biasalah dalam hidup ni tak sah tanpa gelombang turun naik. Hari baik cuaca elok, jala ikan dapat untung. Hari kurang baik taufan ribut badai melanda.silap silap karam tenggelam kat lautan. Itulah dia. Niat aku nak share cerita ni *masukkan unsur suspen * adalah untuk note aku in future dan mungkin korang nak ambil sebagai pengajaran silakan..

Semalam satu hari aku depressed. Dah lama tak rasa macam ni. Rasa dia sampai migrain muncul before tidur dan sambung balik pagi tadi. Jadi aku sapu la minyak yuyi alhamdulillah ok balik.

Walau banyak kali aku hadapi situasi camni sebelum ni still effect dia ...

*Sambung tulis draft balik hari ni haha

Effect dia sampai sekarang masih terasa.  Jangan tanya apa benda kah itu cukuplah hanya aku sorang je yang tahu. Tapi nak dikatakan pada mulanya aku macam tak leh terima la benda ni. Punya la aku tak terima sampai benda tu effect dekat diri aku.

Aku gelisah tak tentu arah, semua benda tak kena. Hampir satu hari jugaklah melayan kegilaan emosi ni sampai satu tahap, rasa yang tak tertanggung ni aku jerit kuat kuat dalam hati,  "aku redha! ".

Aku ulang beberapa kali sampai satu suara soft spoken dalam hati, alhamdullillah. Ajaibnya semua rasa sudah hilang

*tears

Comments

Popular posts from this blog

hihi