Posts

Monolog #15

Pernah rasa nak lari  Tapi tak tahu kemana Pernah rasa nak sapa Tapi tak tahu pada siapa Pernah rasa penat Tapi tak tahu sebab apa Pernah rasa nak up daily status Di twitter, tumblr? Not comfortable  Di Facebook, insta? Terlalu ramai orang Wassap?weechat? Kenalan rapat. But i prefer to stay hidden Rasa comfortable Pernah kau rasa? Then? Disini sajalah yang selesa. Without any expectation. 1.31 AM Cant sleep

Book two

Image
Tersuka dunia puisi. Poetry. Buku ni tak baca habis lagi. Baru sampai 50 muka surat Sharing my favourite line from this book.

Monolog #14

Image
Masa keluar dari candi borobudur, tetiba semua orang berpecah. 10 orang. Jalan kuar amatlah panjang, dengan ratusan orang berjual beli, macam takde kesudahan. Macam menarik nak tengok tengok jual ape. Tapi suasana yang crowded, panas mematikan semua keinginan. Pusing belakang dah tak nampak sapesape.  Banyak benda tiba tiba melintas kat kepala. Peratusan sesat? Tak jumpa balik budakbudak ni macam mana. Call? Tak beli no kat sini. Sayup jauh ke depan nampak macam opah. Aku kejar opah dengan confident. Nasib baik tak salah orang. Opah jalan mcm nak terbang lajunye. Tak padan dengan sakit kaki 😅 Sampai je kat hujung jalan. Blur kejap. Tak tahu nak p mana sebab area parking luas. Jalan menonong cari parking c, alhamdulillah jumpa. We did it, well done! Rasa macam detektif dah ni.

It's me

Image
Lama dah tak menaip kat sini.How are you? Kabaran waras? *insert smile emoticon* Nak cerita pasal apa ye? Hmm I have lost desire to share anything. Till then, Ziela

Hey mabul

Image
Januari 2017 hampir menutup tirai. Betapa lajunya masa sampai sebulan rasa macam seminggu. Azam 2017? Untuk mencari diri sendiri yang telah hanyut entah ke mana. Berazam untuk lihat dunia, bukak mata, bagi fikiran terbuka dengan luas. Doakan ye. Here are photos compilation from mabul's trip. There are a few intresting moments I would like to share, but im too sleepy right now.  Note : I have made some videos, you can check at my ig, if you could find la *maaf, sis skema sikit sebab dah pukul doblas. Timing tido *emoticon nangis sambil senyum Kind regards, Ziela

Monolog #13

Image
Salam Maulidur Rasul cuti hari isnin sempena malidur rasul (ahad) . alhamdulillah aku rasa much better. alhamdulillah. alhamdulillah.syukur pada Tuhan yang maha pemurah dan penyayang. 2  hari aku terbaring dekat katil. my body getting weaker and its cant keep it up with my reckless act. i have receive the lesson. rasa menzalimi badan sendiri. sebab? sebab tidur lewat selama 2 minggu , dan rasakan akibatnya. pray for me. to be stronger, positive and calm .

Monolog #12

Image
Perhaps, it would be a good idea to invest in creating a life from which you do not feel the need to run.